سوغات مشهد را معرفی کنید؟
نوشته شده توسط : آس چارتر

آلو بخارا مشهد

از خوشمزه ترین سوغاتی های پر خاصیت مشهد آلو بخارا می باشد که در شهر خرو در اطراف مشهد تولید وکشت می شود، این آلو بخار دارای کیفیتی بی نظیری می باشد که می توانید بعنوان بهترین سوغاتی آن را از مشهد تهیه نمایید.

کشک خشک مشهد

کشک خشک از خوشمزه ترین سوغاتی های لذیذ مشهد که آنرا می توانید از فروشگاه ها و مغازه های سرتاسر مشهد و اطراف حرم در انواع مختلفی همچون رشته ای، مشتی، قیفی، دو سر پیچ و گرد تهیه کنید. جالب است بدانید این کشک ها دارای طعم هایی نظیر زیره ، قره قوروت ، موسیر می باشد.

جیلی بیلی مشهد

جیلی بیلی از دیگر سوغاتی های مشهد که از خوراکی های پرطرفدار برای کودکان می باشد، این خوراکی آب نبات های رنگی با طعم های متفاوت می باشد که در مشهد به جیلی بیلی معروف می باشد.

ترشی مشهد

در آخر مقاله به معرفی ملس ترین و خوشمزه ترین سوغاتی مشهد می پردازیم، ترشی مشهد خوشمزه ترین نوع ترشی که در ایران معروف می باشد و طرفداران زیادی دارد، این ترشی از ترکیب گوجه فرنگی، گل کلم، هویج، کرفس، سبزیجات معطر، انواع ادویه تهیه  می شود و این ترکیب را با آب گوجه و سرکه ترکیب می شود که دارای طعم مختلف می باشد، در این ترشی از ادویه ها وسبزیجات معطر نیز استفاده می شود.با اس چارتر بلیط هواپیما تهران مشهد را رزرو کنید.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: